5 Mayıs 2012 Cumartesi

Portobello Mantari Dolmasi


 Uzun zamandir alacagim diyorum sonunda gecen gun aldim. Dun aksam eve ayri kendime ayri yemek telasindan kendime ait hicbirsey olmadigini farkettim. Dolapta gordugum bu tatli manarciklari aldim. Evde hic malzemem yoktu o yuzden uydurmasyon bisey oldu.
 Mantarlarin icindeki siyahimsi seyi kasikla temizleyin. Ve sapini  bicakla kesin.
 Evdeki malzemelere gore icinizi hazirlayin. Ben havuc, sogan, mantarin sapini ve domates koydum. Soteledim.
 Sonra mantarin uzerine doktum.
 Ay yagli feta cheese'ide rendeledim.
 Mantarlar pisinceye kadar biraktim.














Afiyet olsun. Ben bir taneyle doydum. Cok buyuktu...


2 yorum:

  1. Nefis görünüyor,bende mantar aldirdim, havucta var?

    YanıtlaSil
  2. mantarı çok severim ama hiç bu şekilde yemedim en kısa zamanda denemeliyim tarifinizi. elinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...