24 Nisan 2012 Salı

Dukan Pizza (2)

Uzun bir aradan sonra tekrardan herkese selam :) Ben dukani biraktim sonra geri basladim. Ne yapiyorum bende anlamis degilim ama iycene yilan hikayesine dondu diyebilirim. Sanirim cok iradesiz bir insanim.
Neyse pizzamiz cok guzel oldu.
Tarifi burdan aldim ( tiktik ) bu cocuk gercekten harika. Inanilmaz tarifleri var. Artik vaktim var hepsini yapacagim soz :)



Malzemeler

-150 gr yulaf kepegi/bugday kepegi
-60 gr nisasta
-40 gr sut tozu
-1 paket kabartma tozu
-10 cl su
-1 tutam tuz

Yapilisi 

Butun malzemeleri karistirin. Ele yapismayan bir hamur elde edeceksiniz. Hamurunuzu 30 dakika bekletin sonra acin ( bu olculere gore uc top cikacak )  




 Ben strec film arasinda actim guzel oldu. Sonra 250 derecede 5 dakika kizartin.
Uzerine istediginiz karisimi koyun gununuz artik hangisiyse.


tekrar firinlayin uzerindeki peynir eriyene kadar.

NOT: ben peynir olarak cottage cheese kullandim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...