7 Mart 2012 Çarşamba

Baharatli Brinjal - Hint mutfagindan -

Yabanci mutfaklari Turk mutfagina ve dukana uyarlayinca biraz modifikasyon yapmamiz sart oluyor. Sevgili esimin doktoru ona lahana suyu icmesini soylemis. O'da bir hevesle gitti koskocaman bir meyve, sebze suyu slkma makinesi aldi. BIr iki defa kullandi sonra yikamasi zor geldi. Artik yapmiyor. Bizde evde bir suru lahanayla bas basa kalinca kollari sivadim guzel tarifler aradim. Vee bulduumm... Benim hosuma gitti.

Malzemeler

1,2 kap lahana bicakla dogranmis
1 adet sogan
1 adet patlican, ya da siz ayarlayin
Kimyon, curry, paprika, chili pepper, kara biber ( baharatlar ulkeden ulkeyee degisiklik gosterebilir )
1 tatli kasigi istediginiz yag.
biber ve domates salcasi
istege gore musakkadan kalan domates konservesinin altindaki domatescikler ziyan olmasinlar diye

Baharatlari 1 cay kasigi kadar koyun kii hint usul olugu belli olsun :)

Yapilisi

1) Yagda soganlari biraz kavurun.

2) Salcayi ekleyin. lahanayi, patlicani domatesi ve

baharatlari da ekleyin.

3) Cok az biraz suda koyun.

15, 20 dakikada pisti benimki..

4) Uzerine yogurt da ekledim ben. Bagel'imla turk usul yedim hemde :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...